Mediafederatie Academy: digitale abonnementen en verdienmodellen
Webinar op donderdag 18 april 2024.
Webinar op donderdag 18 april 2024.
De wereldfederatie van magazine uitgevers FIPP organiseert van dinsdag 4 juni t/m donderdag 6 juni 2024 in Cascais, Portugal de 46ste editie van haar jaarlijkse wereldcongres.
Het platform duurzaampubliceren.nl biedt uitgevers een centrale hub waar zij waardevolle informatie kunnen vinden over duurzaamheid in de uitgeefwereld.
Recent zijn de bereiksresultaten van NMO Print & Merken Monitor 2023-II gepubliceerd. Met het onderzoek wordt o.a. het bereik van magazinemerken op diverse platforms in kaart gebracht.
In een half uur up-to-date over trends en belangrijke ontwikkelingen in media- en uitgeefland; dat zijn de Trend Updates.
14,3 miljoen Nederlanders maken gebruik van social media en gemiddeld genomen besteden we bijna 2 uren per dag aan social media.
In 2023 bezochten elke maand 9,5 miljoen Nederlanders websites en apps van magazinemerken.
Op social media zien we een verschuiving van het aantal volgers van magazinemerken van de traditionele sociale kanalen (Facebook, X) naar de visuele sociale media kanalen (Instagram, TikTok).
Workshop donderdag 29 februari 2024.
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) stelt Jacques P.M. Kuyf aan als voorzitter van het nieuwe bestuur.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…