
Aangescherpte Code Postfilter
Vanaf donderdag 1 april 2021 geldt in heel Nederland de nieuwe Code Postfilter.
Vanaf donderdag 1 april 2021 geldt in heel Nederland de nieuwe Code Postfilter.
Live vanuit Amsterdam wordt via een webinar op 15 april a.s. het Nationaal Media Onderzoek gelanceerd. Onderdeel van het webinar is een online talkshow met gasten van mediabureaus en mediaorganisaties, media-onderzoekers en adverteerders.
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten.
Voor de Mediafederatie Academy, hét professionaliserings- en netwerkplatform voor de uitgeefbranche, is de Mediafederatie op zoek naar een ervaren programmamanager.
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy weer interessante 100% digitale bijeenkomsten voor je op het programma staan t/m mei 2021. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
VANMIDDAG 16 maart om 15:00 uur geven de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP, Juan Señor & John Wilpers, een gratis webinar naar aanleiding van de lancering van de editie van 2021.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Als gevolg van de covid pandemie en de voortdurende reisbeperkingen zal dit jaar de FIPP/VDZ Digital Innovators’ Summit (DIS) niet zoals gebruikelijk in Berlijn plaatsvinden maar geheel online in de vorm van een vijfdaagse webinar-serie.
Aan de jarenlange praktijk waarbij techplatforms ongebreideld (delen van) artikelen kunnen overnemen komt per 7 juni 2021 ook in Nederland een einde.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.