MMA verwelkomt nieuw lid: F&L Media
Uitgever F&L Media is per 1 juli toegetreden als lid van de Magazine Media Associatie Media (MMA).
Uitgever F&L Media is per 1 juli toegetreden als lid van de Magazine Media Associatie Media (MMA).
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA).
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
Speciaal voor redactionele professionals organiseert de COP (Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften) van maandag 23 tot en met vrijdag 27 september voor de allerlaatste keer de Expeditie Bladenmaken!
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
De zomer is voor iedereen, of je nou thuisblijft of op reis gaat, bij uitstek de periode om te ontspannen. Meer tijd voor ontspanning betekent ook meer tijd om te lezen, dat zien we jaarlijks terug in de losse verkooppiek. Uitgevers spelen steeds vaker op deze gunstige periode in door…
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.