Inschrijving tiende Masterclass Digitale Denkweg geopend
Speciaal voor ervaren redactionele professionals organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de tiende keer de Masterclass Digitale Denkweg.
Speciaal voor ervaren redactionele professionals organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de tiende keer de Masterclass Digitale Denkweg.
Hoofdredacteur Quest (Quest is winnaar Mercur Magazinemerk 2018): Sanne Groot Koerkamp!
Het is nog maar een paar dagen tot de sluiting van de inzendtermijn voor Mercurs 2019: inzenden is mogelijk t/m woensdag 2 oktober 17:00 uur!
Voorgaande winnaars van de Mercur BeLOFte van het Jaar vertellen wat hun speciale talent is waarmee zij die felbegeerde Mercur in de wacht hebben gesleept! Win jij hem dit jaar?
Content director van De Ondernemer, bestuurslid van het Lucas-Ooms Fonds (LOF)* & jurylid van de Mercurs: Robert van den Ham!
De Magazine Media Associatie (MMA) juicht de introductie van het verlaagde tarief voor e-magazines toe. De maatregel is opgenomen in het Belastingplan 2020.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
Onze Belgische collega’s van WE Media nodigen de leden van MMA weer uit voor een nieuwe editie van MAGnify op donderdag 3 oktober a.s. in Zaventem (Brussel).
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy voor de tweede helft 2019 weer interessante bijeenkomsten voor je op het programma staan. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
Op maandag 30 september 2019 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.