
Hoe bereik & boei je generatie Z met magazinemedia?
Antwoord: met genuinfluencers!
Antwoord: met genuinfluencers!
In het huidige medialandschap strijden adverteerders dagelijks om de aandacht van de consument voor hun product of dienst. Consumenten geven hun kostbare aandacht aan betrouwbare merken. Hoe kun je nu op een constructieve manier aandacht trekken én behouden? Trust in Media vroeg Judith Dudok, Research Lead bij Havas Media, welke criteria essentieel zijn voor effectieve reclamecampagnes.
Britten vinden magazines de meest betrouwbare media voor nieuws. Dat blijkt uit het rapport News Consumption in the UK 2021 van mediaregulator Ofcom. Het rapport beschrijft de geraadpleegde bronnen en houding ten opzichte van nieuws.
Nieuwe blogpost op www.trustinmedia.nl gebaseerd op diverse onderzoeken over vertrouwen in media waaronder de nieuwe studie van mediabureau Havas Media naar Meaningful Media.
Leer ontwerpen en video’s maken en ga hands-on aan de slag met ‘microlearning’ tijdens de deep dive workshop van de Mediafederatie Academy. Je kunt je nu alvast voor de sessie op 11 november inschrijven. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
In collaboration with Creative Salon founder Sonoo Singh, Print Power brings you For the Love of Print, a beautifully curated booklet showcasing the best of the big winners in print advertising from the prestigious Cannes Lions Festival of Creativity.
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
De werkcode voor freelance journalistiek beschrijft de algemene uitgangspunten en randvoorwaarden waaronder professionele freelance journalistiek is georganiseerd. De code heeft tot doel een gezonde arbeidsverhoudingen in de journalistieke sector te stimuleren en een goed klimaat voor het bedrijven van uitmuntende journalistiek te scheppen. Het staat de uitgevers van nieuwsmedia en magazinemedia…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…