Branche informatie

FIPP Insight Awards: dit zijn de winnaars!

Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies om het gebruik van magazine media als advertentiemedium te promoten. Onder de winnaars bevinden zich o.a. Magnetic (UK), Magazine Networks (Australië) en Time Inc. (UK). Zij werden beloond met een Golden Medal. De winnende studies behandelen onderwerpen als influencer…

Lees verder

Magazine merken populairst op Facebook

In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken gestegen naar ruim 9 miljoen likes/volgers. In vergelijking met het vierde kwartaal 2016 is dit een stijging van 4%. Vooral het aantal volgers op Instagram (+14%)  en YouTube (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de…

Lees verder

Bereik magazine media stijgt

Het bereik van magazine media merken is in 2016 toegenomen: het printbereik is gelijk gebleven en het digitale bereik is met 11% gestegen. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2017-I en de NOM Printmonitor 2017-I die vandaag, 23 maart 2017, door NOM zijn gepubliceerd.

Lees verder