Branche informatie

Fusie NOM NOBO

Fusie bereikscijfers print en online

NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) bereidt momenteel de NOM:NOBO fusie voor, waarin de printbereikcijfers van NOM worden gefuseerd met de online bereikcijfers afkomstig van NOBO (Nationaal Online Bereiksonderzoek).

Lees verder
MMA Helpdesk

MMA analyse helpdesk

De Magazine Media Associatie (MMA) biedt support aan haar leden bij de analyses van de data uit het Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM).

Lees verder

FIPP Insight Awards: dit zijn de winnaars!

Elk jaar deelt FIPP haar Insight Awards uit voor de beste studies om het gebruik van magazine media als advertentiemedium te promoten. Onder de winnaars bevinden zich o.a. Magnetic (UK), Magazine Networks (Australië) en Time Inc. (UK). Zij werden beloond met een Golden Medal. De winnende studies behandelen onderwerpen als influencer…

Lees verder

Magazine merken populairst op Facebook

In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken gestegen naar ruim 9 miljoen likes/volgers. In vergelijking met het vierde kwartaal 2016 is dit een stijging van 4%. Vooral het aantal volgers op Instagram (+14%)  en YouTube (+11%) nemen fors toe. Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de…

Lees verder