![](https://mma.nl/wp-content/uploads/2022/02/social-media-monitor-Q4-2021-voorblad-600x300.png)
Tuin, food, gezondheid en wonen in 4de kwartaal 2021 populaire social accounts magazinemerken
In het laatste kwartaal van 2021 groeiden het aantal volgers van tuin-, food-, gezondheid- en woonbladen op social media het sterkst.
In het laatste kwartaal van 2021 groeiden het aantal volgers van tuin-, food-, gezondheid- en woonbladen op social media het sterkst.
Highlights GfK Trends in digitale media 2021
Het aantal volgers van magazinemerken op de diverse social media kanalen stabiliseert. TikTok groeit nog snel.
Tweede whitepaper van Trust in Media gepubliceerd.
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
Magazine highlights Trends in digitale media 2020.
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
Het aantal volgers van magazinemerken die actief zijn op TikTok is vanaf het tweede kwartaal 2020 opgenomen in de Social Media Monitor van de Magazine Media Associatie (MMA).