Forse groei magazinemerken op TikTok
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Informatie over specifieke interesses en volgen van actualiteiten belangrijke redenen om online kanalen van magazines te gebruiken.
De Nederlandse bevolking lijkt in 2022 meer vertrouwen te hebben gekregen in online media, waaronder de websites en apps van dagbladen en magazinemedia.
Aandeel Facebook en Twitter gedaald ten koste van TikTok, Instagram en Pinterest.
Highlights GfK Trends in Digitale Media 2022
Uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Totaal aantal volgers magazinemerken stabiliseert.
De initiatiefnemers van Trust in Media, Magazine Media Associatie (MMA) en NDP Nieuwsmedia, lanceren op 13 oktober a.s. een tweede podcastserie. In deze reeks bespreken mediaprofessionals de rol van kwaliteit bij mediacampagnes.
Een sterk merk dat adverteert bij vertrouwde media, levert een win-winsituatie op. Dat lijkt een no-brainer, maar wat maakt een merk sterk en welk medium is nu echt betrouwbaar? Dennis Hoogervorst, manager Research & Insights bij DPG Media, onderzoekt de impact van reclamecampagnes al jaren. “Alleen al het logo van…
In het tweede kwartaal van 2022 is het aantal volgers van magazinemerken op alle gemeten sociale kanalen gestabiliseerd.