
Na jaren van sterke groei, stabiliseert aantal volgers magazinemerken
In het tweede kwartaal van 2022 is het aantal volgers van magazinemerken op alle gemeten sociale kanalen gestabiliseerd.
In het tweede kwartaal van 2022 is het aantal volgers van magazinemerken op alle gemeten sociale kanalen gestabiliseerd.
Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Tijdens het webinar op donderdag 7 juli gaven de vier initiatiefnemers NLO, NOM, SKO en VINEX een update over de vorderingen van het NMO.
Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst.
Het aantal volgers op Instagram en Youtube zijn verdriedubbeld.
Consumenten nemen reclame en sponsoring bij podcasts opvallend goed op. Podcastluisteraars worden bij beluistering nieuwsgierig naar de producten van de adverteerders en sponors. Deze effecten doen zich met name voor bij podcasts van gerenommeerde uitgevers.
Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.
Smartphone leading in online bereik magazinemerken.
Vandaag publiceert het Nationaal Media Onderzoek (NMO) voor het eerst “NMO Mediatrends”. Dit onderzoek is de volwaardige opvolger van de Media Standaard Survey (MSS) dat tussen 2014 en 2018 werd uitgevoerd in opdracht van SKO, NLO, NOM en VINEX. NMO Mediatrends is binnen het nieuwe NMO de bron als het…
De Magazine Media Associatie start met een nieuw initiatief: de MMA Markt Monitor.
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazinemedia in Nederland met de meest recente cijfers.