Forse stijging vrouwen-, gezins- en special interest magazines op social media
Aantal volgers van vrouwen-, gezins- en special interest magazines op social media stijgt flink.
Aantal volgers van vrouwen-, gezins- en special interest magazines op social media stijgt flink.
Er wordt momenteel veel onderzoek gedaan naar het sentiment van de Nederlander tijdens deze periode, waarin het coronavirus het nieuws domineert. Sanoma onderzocht hoe Nederlanders momenteel media consumeren, hoe hun dagelijks gedrag en koopgedrag is veranderd.
Traditionele media worden het meest betrouwbaar gevonden.
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Magazine highlights Trends in digitale media 2019.
Magazines zijn geliefd op social media. Dat blijkt wel uit het groeiende aantal volgers. De stand van zaken anno 2020.
Bereik print magazines stabiel.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.