Reclame in printmedia geliefd, geloofwaardig en effectief
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Informatie over specifieke interesses en volgen van actualiteiten belangrijke redenen om online kanalen van magazines te gebruiken.
De Nederlandse bevolking lijkt in 2022 meer vertrouwen te hebben gekregen in online media, waaronder de websites en apps van dagbladen en magazinemedia.
FIPP , de wereldfederatie van magazine uitgevers, publiceerde recent het rapport ‘From Print to Digital’. De rapportage gaat dieper in op de stand van zaken in de mondiale uitgeefwereld en de uitdagingen waar de branche voorstaat.
Aandeel Facebook en Twitter gedaald ten koste van TikTok, Instagram en Pinterest.
Highlights GfK Trends in Digitale Media 2022
Uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Mediaprofessionals overschatten het online mediagebruik en onderschatten het mediabereik traditionele media van de gemiddelde Nederlander.
Met de Mediamonitor volgt het Commissariaat voor de Media al 20 jaar de ontwikkelingen in de Nederlandse mediasector.
De gemiddelde afspeelduur van een podcast is een half uur.