Magazine Media Associatie (MMA) lanceert Magazine Media Factbook
Uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken.
Mediaprofessionals overschatten het online mediagebruik en onderschatten het mediabereik traditionele media van de gemiddelde Nederlander.
Met de Mediamonitor volgt het Commissariaat voor de Media al 20 jaar de ontwikkelingen in de Nederlandse mediasector.
De gemiddelde afspeelduur van een podcast is een half uur.
Totaal aantal volgers magazinemerken stabiliseert.
De initiatiefnemers van Trust in Media, Magazine Media Associatie (MMA) en NDP Nieuwsmedia, lanceren op 13 oktober a.s. een tweede podcastserie. In deze reeks bespreken mediaprofessionals de rol van kwaliteit bij mediacampagnes.
De initiatiefnemers van Trust in Media praten in deze 2de serie podcasts aan de hand van gedegen onderzoeken en expertise over het belang van kwalitatieve criteria, zoals vertrouwen en engagement, achter reclamecampagnes.
Een sterk merk dat adverteert bij vertrouwde media, levert een win-winsituatie op. Dat lijkt een no-brainer, maar wat maakt een merk sterk en welk medium is nu echt betrouwbaar? Dennis Hoogervorst, manager Research & Insights bij DPG Media, onderzoekt de impact van reclamecampagnes al jaren. “Alleen al het logo van…
Print Power brengt in een e-booklet het beste creatieve werk in print advertising van Cannes Lions Festival of Creativity.
Het printbereiksonderzoek is nu volledig overgestapt op de nieuwe meetmethode van Ipsos.