
Eerste volledige jaar nieuwe NMO Print & Merken Monitor gepubliceerd
Het printbereiksonderzoek is nu volledig overgestapt op de nieuwe meetmethode van Ipsos.
Het printbereiksonderzoek is nu volledig overgestapt op de nieuwe meetmethode van Ipsos.
Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius gaan vanaf heden het ambitieuze en wereldwijd unieke crossmediale onderzoek naar een volgende fase brengen en een organisatie vormgeven die past bij de langetermijnambities van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).
In het tweede kwartaal van 2022 is het aantal volgers van magazinemerken op alle gemeten sociale kanalen gestabiliseerd.
Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Tijdens het webinar op donderdag 7 juli gaven de vier initiatiefnemers NLO, NOM, SKO en VINEX een update over de vorderingen van het NMO.
Het aantal volgers op Instagram en Youtube zijn verdriedubbeld.
Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.
Smartphone leading in online bereik magazinemerken.
Vandaag publiceert het Nationaal Media Onderzoek (NMO) voor het eerst “NMO Mediatrends”. Dit onderzoek is de volwaardige opvolger van de Media Standaard Survey (MSS) dat tussen 2014 en 2018 werd uitgevoerd in opdracht van SKO, NLO, NOM en VINEX. NMO Mediatrends is binnen het nieuwe NMO de bron als het…
De Magazine Media Associatie start met een nieuw initiatief: de MMA Markt Monitor.
Hij is er weer! Een vernieuwde versie van de Bits & Bytes presentatie over magazinemedia in Nederland met de meest recente cijfers.