Mediamonitor 2020: digitalisering en concentratie op markten voor informatieaanbod
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het digitale bereik van magazines stijgt met 5%.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
The European Magazine Media Association (EMMA) and the European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) welcome the decision of the Paris Court of Appeal dismissing Google’s claims and forcing it to negotiate with press publishers.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
De deadline van Mercurs 2020 halen? Zorg dat je inzending vandaag voor 24:00 uur binnen is!
Aldipress draagt de Mercurs al jaren een warm hart toe. Marsha Dousi, salesmanager publishers Aldipress en dit jaar jurylid van de Mercurs: “Juist in deze tijd willen wij middels deze sponsoring onze waardering blijven tonen aan alle mensen die zich iedere dag inzetten voor de magazine-mediabranche.
Het Senefelder Misset Seminar, met als thema ‘De comeback van print’, kon helaas niet plaatsvinden. Om je toch bij te praten over ontwikkelingen in de grafische industrie, heeft Senefelder Misset een gratis magazine gemaakt. Alle zes sprekers en de dagvoorzitter van het seminar zijn geïnterviewd en hun interessante verhalen gebundeld in…
Onze Belgische collega’s van WE Media organiseren in oktober weer een nieuwe editie van MAGnify.
Succesvolle samenwerkingen tussen magazinemerken en andere merken, worden bekroond met een PostNL Mercur Partnership van het Jaar. De jury van de vorige editie was eensgezind: “In deze categorie zie je de superkracht van magazinemerken in samenwerking met adverteerders. Een ijzersterk businessmodel.”
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.