Magnify 2020 goes digital

Onze Belgische collega’s van WE Media organiseren in oktober weer een nieuwe editie van MAGnify.

Het event vindt dit keer geheel digitaal plaats. Elke donderdag in oktober, op 1, 8, 15 en 22 oktober, zal een video presentatie beschikbaar staan op de conference website www.magnify.be.  Host is weer Marcel Vanthilt.

Het programma ziet er als volgt uit:

  • 1 oktober: Bruno Liesse (Polaris) en Bernard Cools (Space). Zij delen de resultaten van een nieuw onderzoek over aandacht voor advertising. Zij introduceren de Alpha Index, deze geeft een beter beeld van de impact die de diverse media hebben en geeft verfijnder inzicht in de aandacht voor reclameboodschappen. Lees hier het interview met Bruno en Bernard.
  • 8 oktober: Deniz Sariyildiz (Director Creative & Media Efficiency Kantar België). Zij zal de rol van verschillende mediakanalen toelichten vanuit een brand builing perspectief met een focus op de rol van magazines in de media mix. Hoe passen magazines vandaag de dag in de mediaplanning? Lees hier alvast het interview met Deniz.
  • 15 oktober: Roger Verdurmen (Strategy Director DPG Media Netherlands). Niet content is king, maar context is king. Roger vertelt over het belang van context en waarom je de boodschap moet aanpassen aan de context. Lees hier alvast het interview met Roger.
  • 22 oktober: Danny Devriendt (Managing Director IPG/Dynamic). Danny leidt de ‘Chair’ session: Hoe belangrijk zijn lokale media in  het hedendaagse medialandschap?

 

Meer over het programma en de sprekers is hier te vinden.

Wil je een melding ontvangen wanneer er een nieuwe videopresentatie live staat? Registreer je hier op de Magazine Media nieuwsbrief.

Deel dit artikel