
Magazinemerken starten 2021 met 20 miljoen volgers op social media
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
Het bereik van print magazines laat al geruime tijd een consistent beeld zien. Lezers blijven print magazines trouw. In de laatste NOM Print Monitor (NPM 2020-IV, periode Q4 2019 t/m Q3 2020) die op 14 januari 2021 is gepubliceerd, zijn stijgingen zichtbaar in diverse magazinecategorieën.
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Na een samenwerking van twee jaar is Stichting DMS (Decision Makers Survey) opgegaan in Stichting NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia).
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het digitale bereik van magazines stijgt met 5%.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
Het bereik van print magazines is stabiel.
In het kader van de coronacrisis heeft de MMA exclusief voor haar leden een rapportage opgesteld met de bruto advertentiebestedingen in magazines in het eerste halfjaar 2020.