Nieuws

Entertainment & Media Outlook 2016 – 2020: The converging media landscape

De media-industrie transformeert. Bedrijven bewegen zich steeds meer naar elkaar toe, concurrentie komt uit onverwachte hoek, maar concurrenten worden ook partners van elkaar. Doelgroepen ontwikkelen zich in verschillende tempo’s. De jongere generaties investeren meer in digitale media; de oudere generaties houden meer vast aan traditionele media. De consumentenbestedingen zijn gestegen,…

Lees verder
Denken in Beeld

Masterclass Denken in Beeld

03-11-2016

Een tweedaags programma dat (chef-)redacteuren van publiekstijdschriften, opinie- en omroepbladen traint in denken in beeld. Professionals uit het vak stimuleren je een eigen visie te ontwikkelen en er is volop aandacht voor onderwerpen als: denken in beeldideeën, beeldselectie en storytelling.

Lees verder

Update MMA Magazine Media Factbook

Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…

Lees verder