Algemene Ledenvergadering + Ledendiner MMA
De Algemene Ledenvergadering van de Magazine Media Associatie (MMA), met aansluitend het jaarlijkse Ledendiner, vindt plaats op maandag 19 december a.s. vanaf 16.00 uur.
De Algemene Ledenvergadering van de Magazine Media Associatie (MMA), met aansluitend het jaarlijkse Ledendiner, vindt plaats op maandag 19 december a.s. vanaf 16.00 uur.
“Bladenmaken is een vak: maar tijdschriften bij de lezer krijgen is minstens zo belangrijk” motiveert algemeen directeur Betapress Rob Alberts de sponsoring van Mercur Tijdschriftenretailer van het Jaar.
De host van de Mercurs uitreiking is bekend: Frank Lammers staat donderdagavond 15 december op het podium van het DeLaMar Theater.
Kookboeken, bier en foodstyling! Stichting Print en Cibap organiseren op 26 januari 2017 het symposium ‘Grafisch & Food’
Vinex (De Verenigde Internet Exploitanten) heeft op 1 november 2016 de nieuwe standaard voor digitaal bereiksonderzoek gelanceerd. De nieuwe planningscurrency, genaamd NOBO (Nederlands Online Bereiks Onderzoek) zal betrouwbare en gedetailleerde data voor de online display markt leveren. Binnen NOBO wordt het voor het eerst mogelijk om het internetgedrag op alle…
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft maar liefst 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine media branche.
Er zijn dit jaar drie soorten toegangskaarten beschikbaar: kaarten voor leden van Magazine Media Associatie (MMA), kaarten voor niet leden van MMA en kaarten voor freelancers.
SPECIALE AANBIEDING VOOR MMA LEDEN!
De Pulitzer Prize, een prijs voor de beste Amerikaanse literatuur, kunst en journalistieke dagbladproducties, stelt zich na een proef van twee jaar ook open voor tijdschriften. Sinds 2015 waren twee categorieën opengesteld voor tijdschriften – nu mogen tijdschriften in alle categorieën insturen.
ABN AMRO ziet positieve signalen in de uitgeverijbranche. Voor het eerst sinds 2008 kroop de omzet van de branche in het eerste halfjaar van 2016 weer boven de nullijn. Digitalisering brengt uitgevers in rustiger vaarwater en moet uiteindelijk de branche weer groei brengen.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…