Finale MMA Hackathon
Donderdag 17 mei a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de finale MMA Hackathon.
Donderdag 17 mei a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de finale MMA Hackathon.
In het eerste kwartaal van 2018 is het aantal likes/volgers van magazinemerken op social media gestegen naar ruim 12 miljoen.
Libelle, LINDA. en Donald Duck zijn de magazinemerken met het grootste merkbereik. Dit blijkt uit de rapportage NOM Mediamerken 2018-I, die op 12 april door NOM is gepubliceerd.
Een editie van Magazine Media Café over de optimale contentdistributie-strategie.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy themabijeenkomst over innovatiemethoden op maandag 4 juni a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 370,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Doe mee aan de MMA Hackathon op 16 en 17 mei. Schrijf je nu gratis in!
Voor de elfde keer in successie organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP)* de Masterclass Freelance Journalisten. Deze keer met een speciale editie voor freelancers die willen denken en handelen als een ondernemer.
Het bereik van print magazines is in 2017 wederom stabiel gebleven. Dit blijkt uit de meest recente NOM Print Monitor (2018-I) die op 22 maart is gepubliceerd.
Op maandag 9 april 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 24 mei a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 350,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.