
Sanoma wint 2x goud bij uitreiking internationale ondezoeksprijzen
Sanoma wint 2 keer een Golden Medal bij de FIPP & UPM Insight awards 2018. Zowel het onderzoek ‘Trusted brands, trusted ads’ als ‘BSR Quality Planner’ vielen in de prijzen.
Sanoma wint 2 keer een Golden Medal bij de FIPP & UPM Insight awards 2018. Zowel het onderzoek ‘Trusted brands, trusted ads’ als ‘BSR Quality Planner’ vielen in de prijzen.
Morgen om 12:00 uur sluit de kaartverkoop voor Mercurs 2018. Je hebt dus nog maar een paar uur de tijd om kaarten te kopen voor hét magazinemedia feest in het DeLaMar Theater morgenavond. Toegangskaarten zijn eenvoudig hier te bestellen.
Het belang van native advertising neemt snel toe. Native advertising bedroeg in 2017 al 31% van de advertentieinkomsten van magazine media publishers en zal naar verwachting in 2021 zijn uitgegroeid naar 46%.
Hangt je feestkleding al klaar? En zijn de tickets besteld? Want het is nog maar een week tot de uitreiking van de Mercurs.
Magazine media voorzien merken van een kwalitatieve, onderwerpspecifieke context, gebracht aan een aandachtig publiek.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 14 februari a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 458,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
SPECIALE AANBIEDING VOOR MMA LEDEN!
Onlangs lanceerde Associated Media Publishing, een Zuid-Afrikaanse uitgeverij, de campagne ‘Make time for print’ met (tot dusver) 2 nostaligische video’s die het verlangen naar een momentje zonder technologie kunstzinnig weergeven.
De presentaties van de sprekers van FIPP Insider Amsterdam zijn nu beschikbaar.
De Europese wijziging om een btw-verlaging voor digitale media mogelijk te maken is vandaag officieel gepubliceerd.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.