
Lunch & Learn
De partnerships van het Rijksmuseum: samen een verhaal vertellen.
De partnerships van het Rijksmuseum: samen een verhaal vertellen.
Journalisten Lex Boon en Eva Hoeke zijn met hun reportages ‘Mr. Kaor’ & ‘Of ik Jos B. haat?’ beiden genomineerd voor een Mercur in de categorie Reportage van het Jaar 2019. Lex Boon wist met zijn reportage voor PS van de Week de felbegeerde titel in de wacht te slepen….
Nog even nagenieten van hét vakfeest van het jaar, de Mercurs-uitreiking in het DeLaMar Theater donderdagavond 12 december?
De verhalen van de 45 genomineerden (en dus ook de elf winnaars) staan in vol ornaat in het complete juryverslag ‘Mercurs Magazine 2019’ op mercurs.nl.
Happinez is winnaar geworden van de Mercur Magazinemerk van het Jaar, Sander Schimmelpenninck (Quote) is tot Hoofdredacteur van het Jaar uitgeroepen en coverjunkie Jaap Biemans won de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.
Dit jaar staat er in het Mercurs Magazine een uitgebreide reportage met actuele nationale en internationale branche-informatie, verzameld door de MMA researchafdeling.
Een kijkje achter de schermen van de mercurs-jury 2019!
Morgen om 12.00 uur sluit de kaartverkoop voor de Mercurs 2019. Je hebt dus nog maar 24 uur de tijd om kaarten te kopen voor hét magazine mediafeest van het jaar in het DeLaMar Theater morgenavond.
De presentatie van de Mercurs is dit jaar in handen van de sympathieke en veelzijdige Vivienne van den Assem.
Een editie van Magazine Media Café met Peter van Herrewegen van EY en een panel van ‘eindbazen’ van magazine-mediabedrijven.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…