Social kanalen belangrijke trigger voor lezen magazines
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Loop jij stage bij een uitgeverij die is aangesloten bij de branchevereniging Magazine Media Associatie (MMA)? Dan maak je kans op een GRATIS toegangskaart voor hét prijzenevent van het jaar in de magazinemedia branche: de uitreiking van de MERCURS 2019. Wil je in aanmerking komen voor een gratis kaart, meld…
MERCURS 2019 viert de veelzijdigheid, de kracht en creativiteit van magazinemerken op donderdagavond 12 december in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Het belooft een super spannende avond te worden, want er is een recordaantal inzendingen en de kwaliteit is overweldigend.
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
De Magazine Media Associatie (MMA) maakt vandaag drie jury’s voor de Mercurs 2019 bekend. De juryleden gaan begin november een recordaantal (180!) inzendingen beoordelen.
Een editie van Magazine Media Café over ‘De power van print’.
De Magazine Media Associatie (MMA) nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op maandag 12 november a.s. bij te wonen. De Mediafederatie biedt de MMA-leden een subsidie van € 75,-, als MMA lid betaal je slechts € 100,-* voor dit seminar.
Het kan nog nét: je beste werk inzenden voor de 22e editie van de Mercurs. Morgen, op woensdag 2 oktober om 17:00 uur is de absolute deadline.
Speciaal voor ervaren redactionele professionals organiseert de Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften (COP) voor de tiende keer de Masterclass Digitale Denkweg.
Hoofdredacteur Quest (Quest is winnaar Mercur Magazinemerk 2018): Sanne Groot Koerkamp!
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.