Online advertentiebestedingen in Europa groeien met 13,9%
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA).
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
Speciaal voor redactionele professionals organiseert de COP (Commissie Onderwijsfonds Publiekstijdschriften) van maandag 23 tot en met vrijdag 27 september voor de allerlaatste keer de Expeditie Bladenmaken!
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
De zomer is voor iedereen, of je nou thuisblijft of op reis gaat, bij uitstek de periode om te ontspannen. Meer tijd voor ontspanning betekent ook meer tijd om te lezen, dat zien we jaarlijks terug in de losse verkooppiek. Uitgevers spelen steeds vaker op deze gunstige periode in door…
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.