
MMA en Bakkie Media lanceren podcastserie met magazine & media smaakmakers
Zeven toonaangevende stemmen uit de magazine-wereld geven een ongefilterde inkijk in hun visie, passie en twijfels.
Zeven toonaangevende stemmen uit de magazine-wereld geven een ongefilterde inkijk in hun visie, passie en twijfels.
Hoe transformeer je met succes een businessmodel van een traditioneel magazinemerk?
Hoe maak je van niche jouw kracht?
Hoe zorgt Donald Duck ervoor dat het merk tijdloos, maar wel actueel blijft.
In juni 2025 deed het Informatiecentrum Papier & Karton (IPK) een poll om de gevoelsmatige voorkeur van consumenten ten aanzien van papier en karton te peilen.
De EUDR moet ervoor zorgen dat een aantal belangrijke producten die in de EU en wereldwijd worden verhandeld en geconsumeerd, niet langer bijdragen aan ontbossing en bosdegradatie. Veel uitgeverijen hebben vragen over de interpretatie en toepassing van de EUDR-wetgeving. Daarom heeft de MMA een checklist en FAQ opgesteld met antwoorden op…
In 2024 is het aantal klachten en meldingen over reclame verder toegenomen.
Graag nodigen wij je maandagmiddag 23 juni a.s. uit voor de derde editie van het MMA Summer Event. Het MMA Summer Event is dé informele afsluiting voor de zomervakanties voor alle medewerkers van de Magazine Media Associatie (MMA) lidbedrijven.
Het MMA-jaarverslag 2024 is gepubliceerd. Een belangrijk speerpunt in het jaar 2024 was het onderling delen van kennis en ervaring die aansluit bij de voortdurende transformatie tot digitale mediaondernemingen.
Harnessing AI in media is een recente uitgave van FIPP. Ontdek in deze publicatie hoe AI de publishing industrie hervormt.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.