Niet alleen wij van Trust in Media adviseren Trusted Media
Nieuwe blogpost op www.trustinmedia.nl gebaseerd op diverse onderzoeken over vertrouwen in media waaronder de nieuwe studie van mediabureau Havas Media naar Meaningful Media.
Nieuwe blogpost op www.trustinmedia.nl gebaseerd op diverse onderzoeken over vertrouwen in media waaronder de nieuwe studie van mediabureau Havas Media naar Meaningful Media.
Leer ontwerpen en video’s maken en ga hands-on aan de slag met ‘microlearning’ tijdens de deep dive workshop van de Mediafederatie Academy. Je kunt je nu alvast voor de sessie op 11 november inschrijven. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
In collaboration with Creative Salon founder Sonoo Singh, Print Power brings you For the Love of Print, a beautifully curated booklet showcasing the best of the big winners in print advertising from the prestigious Cannes Lions Festival of Creativity.
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
De werkcode voor freelance journalistiek beschrijft de algemene uitgangspunten en randvoorwaarden waaronder professionele freelance journalistiek is georganiseerd. De code heeft tot doel een gezonde arbeidsverhoudingen in de journalistieke sector te stimuleren en een goed klimaat voor het bedrijven van uitmuntende journalistiek te scheppen. Het staat de uitgevers van nieuwsmedia en magazinemedia…
Op 7 juni 2021 is het uitgeversrecht in werking getreden: met de vertaling van een EU-richtlijn naar Nederlands recht kunnen uitgevers van perspublicaties een recht laten gelden op online verspreiding van hun materiaal. Hiermee krijgen met name nieuwsmakers meer grip op het (her-)gebruik van hun materiaal door online platforms. Een groot…
Vandaag lanceren de Magazine Media Associatie (MMA) en NDP Nieuwsmedia gezamenlijk een nieuw online kennisplatform: TRUST IN MEDIA. Op dit platform staat het belang van vertrouwde media voor zowel de consument als de adverteerder centraal.
De zomer van 2021 mag dan nog steeds een beetje anders-dan-anders zijn, er is alle reden om te vieren dat deze zomer weer vrijer is dan de vorige. Ter ere van je staycation of je toch-even-weg-reis komen ook dit jaar diverse magazinemerken met vakantieboeken & zomerspecials. Om lekker lang in te…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…