
Reclame in printmedia geliefd, geloofwaardig en effectief
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Donderdag 25 mei 2023 en 22 juni 2023, online training.
Dinsdag 25 april 2023 Online lunchsessie.
Informatie over specifieke interesses en volgen van actualiteiten belangrijke redenen om online kanalen van magazines te gebruiken.
Een inspirerende reeks van tien korte webinars, waarmee je op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in onze branche. Voor MMA-leden kost een abonnement voor tien sessies € 199,- p.p. Tot 30 april bieden we daarboven nog een extra 25% Early Bird korting. Je betaalt dan slechts € 149,25!
De Nederlandse bevolking lijkt in 2022 meer vertrouwen te hebben gekregen in online media, waaronder de websites en apps van dagbladen en magazinemedia.
De wereldfederatie van magazine uitgevers FIPP organiseert van dinsdag 6 juni t/m donderdag 8 juni 2023 in Cascais, Portugal de 45ste editie van haar jaarlijkse wereldcongres.
FIPP , de wereldfederatie van magazine uitgevers, publiceerde recent het rapport ‘From Print to Digital’. De rapportage gaat dieper in op de stand van zaken in de mondiale uitgeefwereld en de uitdagingen waar de branche voorstaat.
The 45th FIPP World Media Congress takes place from 6-8 june 2023 in Cascais, Portugal, on the outskirts of lisbon. A unique opportunity to learn from leading speakers, connect with worldwide colleagues, do deals, and enjoy the best of what Portugal has to offer.
Aandeel Facebook en Twitter gedaald ten koste van TikTok, Instagram en Pinterest.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.