Inspiratiegids AWVN Groene Arbeidsvoorwaarden
Steeds meer organisaties willen een positieve bijdrage leveren aan het klimaat en milieu. Er zijn tal van mogelijkheden om te verduurzamen, het vergroenen van de arbeidsvoorwaarden is er hier één van.
Steeds meer organisaties willen een positieve bijdrage leveren aan het klimaat en milieu. Er zijn tal van mogelijkheden om te verduurzamen, het vergroenen van de arbeidsvoorwaarden is er hier één van.
Op uitnodiging van DPG Media Advertising hebben diverse specialisten, waaronder Nancy Detrixhe (Research Manager Magazine Media Associatie) deze zomer hun bevindingen over het belang van vertrouwde media gepresenteerd. Tijdens twee webinars werd ingegaan op de relevantie van vertrouwen voor adverteerders.
Dinsdagmiddag 10 oktober 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) weer een MMA Expert Roundtable. Deze editie staat geheel in het teken van marketing inspiratie. Aan de hand van concrete voorbeelden wordt toegelicht hoe bekende merken effectief met hun marketing te werk gaan. Spreker Norbert Mirani (independent advisor) heeft ruim 25…
Dinsdagmiddag 3 oktober 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) weer een MMA Expert Roundtable. Deze editie staat geheel in het teken van cookieless advertising, (o.a. Contextual Advertising). Tijdens de bijeenkomst zal ingegaan worden op de mogelijkheden, strategieën en inspirerende casestudies. Sprekers Linda Worp (Business Development Manager Opt Out Advertising) is…
Op maandag 28 augustus start de eerste officiële meting van het vernieuwde NMO Kijkonderzoek.
Nieuwkomer Miljuschka in de MMA Social Media Monitor scoort het grootste aantal volgers op Instagram en TikTok.
De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) is officieel opgericht. Daarmee is het NMO als formele entiteit een feit.
In juni het FIPP World Media Congress in Cascais gemist? Een nieuwe publicatie van congresorganisator Dis5rupt somt de belangrijkste thema’s en lessen van het congres op.
Nieuwe uitgave over de toekomst van print. Waarom print een belangrijke inkomstenstroom zal blijven voor veel mediabedrijven.
Het MMA-bestuur heeft besloten om de 25ste editie van de Mercurs niet in 2023 te laten plaatsvinden, maar deze naar 2024 te verschuiven. De reden hiervoor is dat we unaniem van mening zijn dat de Mercurs-uitreiking een stevige vernieuwing dient te ondergaan. Zo komen er aanpassingen op het gebied van…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…