NMO Kijkonderzoek van start
Op maandag 28 augustus start de eerste officiële meting van het vernieuwde NMO Kijkonderzoek.
Op maandag 28 augustus start de eerste officiële meting van het vernieuwde NMO Kijkonderzoek.
Nieuwkomer Miljuschka in de MMA Social Media Monitor scoort het grootste aantal volgers op Instagram en TikTok.
De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) is officieel opgericht. Daarmee is het NMO als formele entiteit een feit.
In juni het FIPP World Media Congress in Cascais gemist? Een nieuwe publicatie van congresorganisator Dis5rupt somt de belangrijkste thema’s en lessen van het congres op.
Nieuwe uitgave over de toekomst van print. Waarom print een belangrijke inkomstenstroom zal blijven voor veel mediabedrijven.
Het MMA-bestuur heeft besloten om de 25ste editie van de Mercurs niet in 2023 te laten plaatsvinden, maar deze naar 2024 te verschuiven. De reden hiervoor is dat we unaniem van mening zijn dat de Mercurs-uitreiking een stevige vernieuwing dient te ondergaan. Zo komen er aanpassingen op het gebied van…
Het jaar 2023 sluiten we feestelijk af met een groots MAG Event, dat plaatsvindt op donderdagavond 14 december in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk. Zet deze datum alvast in de agenda! De exacte invulling van de avond houden we nog even geheim, maar denk hierbij aan een avondvullend…
Donderdag 5 oktober 2023, online verdiepingssessie.
52% van de jongeren van 16-29 jaar leest even vaak of vaker een magazine in de zomervakantie.
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.