Whitepaper: Media’s future in a post-covid world
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor mediaorganisaties in een post-Covid wereld?
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor mediaorganisaties in een post-Covid wereld?
Consumenten zijn positiever over reclame in offline kanalen dan op digitale platformen.
Britten vinden magazines de meest betrouwbare media voor nieuws. Dat blijkt uit het rapport News Consumption in the UK 2021 van mediaregulator Ofcom. Het rapport beschrijft de geraadpleegde bronnen en houding ten opzichte van nieuws.
In het tweede kwartaal van 2021 zien special interest- en vrouwen titels het aantal volgers op social media het snelst groeien.
Podcast met Helene van Santen (Margriet) over het vertrouwen in media.
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.