
Miljuschka grootste magazinemerk op Instagram en TikTok
Nieuwkomer Miljuschka in de MMA Social Media Monitor scoort het grootste aantal volgers op Instagram en TikTok.
Nieuwkomer Miljuschka in de MMA Social Media Monitor scoort het grootste aantal volgers op Instagram en TikTok.
De Stichting Nationaal Media Onderzoek (NMO) is officieel opgericht. Daarmee is het NMO als formele entiteit een feit.
Nieuwe uitgave over de toekomst van print. Waarom print een belangrijke inkomstenstroom zal blijven voor veel mediabedrijven.
52% van de jongeren van 16-29 jaar leest even vaak of vaker een magazine in de zomervakantie.
Doel van het onderzoek is om inzicht te krijgen in het mediagebruik van kinderen in de leeftijd van 6 tot en met 12 jaar.
Groei van 13 procent lager dan verwacht.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Informatie over specifieke interesses en volgen van actualiteiten belangrijke redenen om online kanalen van magazines te gebruiken.
De Nederlandse bevolking lijkt in 2022 meer vertrouwen te hebben gekregen in online media, waaronder de websites en apps van dagbladen en magazinemedia.