Coronatijd zorgt voor toename bereik gezondheidsbladen
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Digitaal voegt gemiddeld 51% bereik toe aan een magazinemerk.
Magazine highlights Trends in digitale media 2020.
Veranderend mediagedrag door COVID-19 zorgt voor toename online magazine consumptie.
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
Het bereik van print magazines laat al geruime tijd een consistent beeld zien. Lezers blijven print magazines trouw. In de laatste NOM Print Monitor (NPM 2020-IV, periode Q4 2019 t/m Q3 2020) die op 14 januari 2021 is gepubliceerd, zijn stijgingen zichtbaar in diverse magazinecategorieën.
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Na een samenwerking van twee jaar is Stichting DMS (Decision Makers Survey) opgegaan in Stichting NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia).