
e-booklet: For the love of print
Print Power brengt in een e-booklet het beste creatieve werk in print advertising van Cannes Lions Festival of Creativity.
Print Power brengt in een e-booklet het beste creatieve werk in print advertising van Cannes Lions Festival of Creativity.
Het printbereiksonderzoek is nu volledig overgestapt op de nieuwe meetmethode van Ipsos.
Ton Schoonderbeek en Patricia Sonius gaan vanaf heden het ambitieuze en wereldwijd unieke crossmediale onderzoek naar een volgende fase brengen en een organisatie vormgeven die past bij de langetermijnambities van het Nationaal Media Onderzoek (NMO).
Nederlanders hebben een groot vertrouwen in de informatie van tv, radio en de geschreven pers. Dat geldt ook voor de bijbehorende nieuwssites. Kranten en tijdschriften scoren in ons land ver boven het Europe gemiddelde. Dat blijkt uit de nieuwe Eurobarometer Media & News Survey 2022. Schrijvende pers gewaardeerd Traditionele media worden in ons…
In het tweede kwartaal van 2022 is het aantal volgers van magazinemerken op alle gemeten sociale kanalen gestabiliseerd.
Het nieuwe Nationaal Media Onderzoek (NMO) staat volop in de steigers. Tijdens het webinar op donderdag 7 juli gaven de vier initiatiefnemers NLO, NOM, SKO en VINEX een update over de vorderingen van het NMO.
Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst.
Het aantal volgers op Instagram en Youtube zijn verdriedubbeld.
Consumenten nemen reclame en sponsoring bij podcasts opvallend goed op. Podcastluisteraars worden bij beluistering nieuwsgierig naar de producten van de adverteerders en sponors. Deze effecten doen zich met name voor bij podcasts van gerenommeerde uitgevers.
Top 5 sterkste mediamerken in overbrengen reclameboodschap gedomineerd door magazinemerken.