Impact magazinemerken groot bij aankoop auto’s en home deco
Magazinemerken spelen een belangrijke rol in het aankoopproces van auto’s en home deco producten. Vooral de invloed op aankoopgewoonten en het aankoopbudget is groot.
Magazinemerken spelen een belangrijke rol in het aankoopproces van auto’s en home deco producten. Vooral de invloed op aankoopgewoonten en het aankoopbudget is groot.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 14 mei a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 458,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
Gabrielle de Jong, CEO bij Bindinc., is toegetreden tot het bestuur van de Magazine Media Associatie (MMA).
Magazinemerken zijn de belangrijkste beinvloeders in de communicatie van premium en luxury brands. Dit blijkt uit onderzoek van Conde Nast (Spanje). De publisher onderzocht de rol van influencers en magazinemerken in de wereld van luxury en premium brands.
De verhalen van álle 38 genomineerden (en dus ook de negen winnaars) staan in vol ornaat in het complete juryverslag ‘Mercurs magazine 2018’.
James Hewes, CEO van FIPP, voorspelt o.a. meer mediaconcentraties en acquisities.
Het ministerie van Financiën heeft aanvullende informatie gepubliceerd over de facturatie en btw-aangifte bij de jaarovergang van 2018 naar 2019.
Hét vakfeest van het jaar, de Mercurs uitreiking in het DeLaMar Theater, kun je nog een keer bekijken. De video’s van alle negen Mercurs-winnaars, de compilatie van de geweldige avond én alle foto’s van de ontvangst, de uitreiking, de spetterende afterparty en natuurlijk de perswand, staan nu online. Met dank…
Quest winnaar Mercur Magazinemerk van het Jaar. Jossine Modderman (LINDA.nl) gekroond tot Hoofdredacteur van het Jaar. Flow (Sanoma Media) winnaar oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.
Sanoma wint 2 keer een Golden Medal bij de FIPP & UPM Insight awards 2018. Zowel het onderzoek ‘Trusted brands, trusted ads’ als ‘BSR Quality Planner’ vielen in de prijzen.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.