Social kanalen belangrijke trigger voor lezen magazines
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Veel consumenten komen via social media in aanraking met magazinemerken. De social kanalen van magazinemerken vormen een belangrijke trigger voor het lezen van magazines.
Het online bereiksonderzoek (NOBO) wordt uitgebreid met bereiksmeting per uur.
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken.
In Nederland stijgen de online advertentiebestedingen met 8%.
Daar waar tv en radio het zwaar hebben, blijven papieren magazines behoorlijk populair onder jongeren.
Het aantal volgers van magazinemerken op social media groeit vooral op Instagram en YouTube.
31 van de 44 gemeten magazinemerken zien het merkbereik stijgen.
Inschrijving is geopend voor de FIPP Insight Awards!
Het aantal lezers van print magazines blijft wederom stabiel.
Leg onmiddellijk uw telefoon neer en neem een papieren magazine, boek of krant ter hand! Er is genoeg wetenschappelijk bewijs dat u daardoor langer zou kunnen leven. We geven het u even mee voor de zomer: de ideale periode voor een ontwenningskuur!