![PRINT 'Grafisch & Food'](https://mma.nl/wp-content/uploads/2016/11/PRINT-Symposium-Grafisch-Food-150x150.png)
Derde PRINT-symposium: ‘Grafisch & Food’
Kookboeken, bier en foodstyling! Stichting Print en Cibap organiseren op 26 januari 2017 het symposium ‘Grafisch & Food’
Kookboeken, bier en foodstyling! Stichting Print en Cibap organiseren op 26 januari 2017 het symposium ‘Grafisch & Food’
Vinex (De Verenigde Internet Exploitanten) heeft op 1 november 2016 de nieuwe standaard voor digitaal bereiksonderzoek gelanceerd. De nieuwe planningscurrency, genaamd NOBO (Nederlands Online Bereiks Onderzoek) zal betrouwbare en gedetailleerde data voor de online display markt leveren. Binnen NOBO wordt het voor het eerst mogelijk om het internetgedrag op alle…
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft maar liefst 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de belangrijkste jaarprijzen van de magazine media branche.
Er zijn dit jaar drie soorten toegangskaarten beschikbaar: kaarten voor leden van Magazine Media Associatie (MMA), kaarten voor niet leden van MMA en kaarten voor freelancers.
SPECIALE AANBIEDING VOOR MMA LEDEN!
De Pulitzer Prize, een prijs voor de beste Amerikaanse literatuur, kunst en journalistieke dagbladproducties, stelt zich na een proef van twee jaar ook open voor tijdschriften. Sinds 2015 waren twee categorieën opengesteld voor tijdschriften – nu mogen tijdschriften in alle categorieën insturen.
ABN AMRO ziet positieve signalen in de uitgeverijbranche. Voor het eerst sinds 2008 kroop de omzet van de branche in het eerste halfjaar van 2016 weer boven de nullijn. Digitalisering brengt uitgevers in rustiger vaarwater en moet uiteindelijk de branche weer groei brengen.
NDP Nieuwsmedia en de Magazine Media Associatie (MMA) benadrukken dat een abonnement met een gratis device geen complex of risicovol financieel product is.
De media-industrie transformeert. Bedrijven bewegen zich steeds meer naar elkaar toe, concurrentie komt uit onverwachte hoek, maar concurrenten worden ook partners van elkaar. Doelgroepen ontwikkelen zich in verschillende tempo’s. De jongere generaties investeren meer in digitale media; de oudere generaties houden meer vast aan traditionele media. De consumentenbestedingen zijn gestegen,…
Na het succes van de eerste twee Lunch & Learn-bijeenkomsten is besloten nogmaals een evenement te organiseren, dit alles in het kader van het MMA Kennisplatform. Doel van het platform is MMA-leden te faciliteren en ondersteunen op het gebied van kennis, opleiding en ontwikkeling.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.