A summary of the sessions at DIS 2018
The Digital Innovators’ Summit (DIS) was held from 18 to 20 March in Berlin, Germany, and was attended by senior executives and key decision makers from magazine and digital media groups from around the world.
The Digital Innovators’ Summit (DIS) was held from 18 to 20 March in Berlin, Germany, and was attended by senior executives and key decision makers from magazine and digital media groups from around the world.
Het bereik van print magazines is in 2017 wederom stabiel gebleven. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2018-I) die op 22 maart is gepubliceerd.
De tweede dag van de Digital Innovators’ Summit gaat over Artificial Intelligence en over uitgeverijen die de controle terugpakken van Google en Facebook.
Deze maand verschenen er verschillende specials van o.a. Elle, Libelle, &C & Privé. Carolien Vader, van BladenDokter.nl, heeft hier een mooi stuk met do’s and don’ts over geschreven.
Van ‘Ad based business’ naar ‘Reader based business’.
MMA nodigt haar leden uit om De Mediafederatie Academy bijeenkomst op dinsdagmiddag 27 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 195,-. per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
De perceptie over de werking van magazines verschilt met de feitelijke resultaten. Magazines presteren op diverse criteria veel beter dan marketeers verwachten.
Donderdag 8 maart jl. organiseerde de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de Crossmedia Business Booster in VondelCS.
‘De nieuwe Europese Cookiewet moet Europese consumenten laten profiteren van innovatieve producten en hun online privacy beter beschermen.’
Donderdag 8 maart a.s. organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de Crossmedia Business Booster in VondelCS.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.