
Pleidooi Europese journalistenverenigingen voor modern auteursrecht
De internationale en Europese journalistenverenigingen IFJ en EFJ spreken hun expliciete steun uit voor het uitgeversrecht.
De internationale en Europese journalistenverenigingen IFJ en EFJ spreken hun expliciete steun uit voor het uitgeversrecht.
Het merkbereik van magazinemerken bestaat inmiddels voor een substantieel deel uit online lezers.
De juryvoorzitter van de Mercurs 2018 is gepokt en gemazeld in print én digital: David Vink, managing partner Scripta. Onder zijn leiding gaat de achtkoppige jury begin november de nominaties en de winnaars selecteren.
Kom vrijdag 2 november naar de bruisende startup-broedplaats B.Amsterdam voor de eerste editie van Mag lnspiration Day, voor your shot of creativity!
Op maandag 17 september 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Als het verlaagde btw-tarief op 1 januari wordt verhoogd van 6 naar 9 procent, zal de Belastingdienst niet gaan naheffen op in 2018 betaalde prestaties die pas in 2019 plaatsvinden.
Donderdag 13 december is de uitreiking van de Mercurs 2018. Het thema dit jaar is Media in Motion en zet de huidige veranderingen in onze branche volop in de spotlights.
De modewereld kijkt ieder jaar reikhalzend uit naar de septembernummers van de grote tijdschriften. Het zijn de edities die de trends van het komende seizoen bepalen, het meeste geld in het laatje brengen en hun covermodellen uiterst zorgvuldig selecteren op bekendheid en invloed.
Expeditie Bladenmaken wordt in 2018 voor de veertiende keer georganiseerd door de COP.
Veel magazines in de categorieën vrouwen, opinie en jongeren zien hun bereik stijgen.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…