Magazines versterken hun merkpositie online
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Magazine highlights Trends in digitale media 2019.
Magazines zijn geliefd op social media. Dat blijkt wel uit het groeiende aantal volgers. De stand van zaken anno 2020.
Kom vrijdag 6 maart naar de bruisende startup-broedplaats B.Amsterdam voor de tweede editie van Mag lnspiration Day voor your shot of creativity!
Bereik print magazines stabiel.
De partnerships van het Rijksmuseum: samen een verhaal vertellen.
Journalisten Lex Boon en Eva Hoeke zijn met hun reportages ‘Mr. Kaor’ & ‘Of ik Jos B. haat?’ beiden genomineerd voor een Mercur in de categorie Reportage van het Jaar 2019. Lex Boon wist met zijn reportage voor PS van de Week de felbegeerde titel in de wacht te slepen….
Nog even nagenieten van hét vakfeest van het jaar, de Mercurs-uitreiking in het DeLaMar Theater donderdagavond 12 december?
De verhalen van de 45 genomineerden (en dus ook de elf winnaars) staan in vol ornaat in het complete juryverslag ‘Mercurs Magazine 2019’ op mercurs.nl.
Happinez is winnaar geworden van de Mercur Magazinemerk van het Jaar, Sander Schimmelpenninck (Quote) is tot Hoofdredacteur van het Jaar uitgeroepen en coverjunkie Jaap Biemans won de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.