GroupM onderzoek toont impact van gedrukte kranten en magazines
Grote impact van printadvertenties op brand awareness. En bij het medium print is er een goede advertising fit en is de advertentieverzadiging en -irritatie laag.
Grote impact van printadvertenties op brand awareness. En bij het medium print is er een goede advertising fit en is de advertentieverzadiging en -irritatie laag.
De helft van het totaal aantal volgers van de gemeten magazinemerken komt inmiddels via de content based platformen (Instagram, Pinterest, Youtube, TikTok).
De Mercurs-uitreiking wordt dit jaar gepresenteerd door twee multi-talenten.
De inspiratiedag was boeiend, leerzaam en inspirerend, waarin de liefde en passie voor magazinemerken goed te voelen was.
Het kabinet legt de vorige week aangenomen motie van de Eerste Kamer rondom de btw-verhoging op cultuur en journalistiek naast zich neer. In die motie wordt opgeroepen de verhoging in een apart wetsvoorstel te gieten.
Donderdag 14 november 2024: Inspiratiesessie online consumentengedrag van 9.00-12.00 uur.
Tijdens de Algemene Beschouwingen in de Eerste Kamer op 8 oktober jl. is door de voltallige oppositie een motie aangenomen om de voorgenomen maatregel om de btw op onder meer tijdschriften, kranten, cultuur, sport en logies te verhogen naar 21%, in een separaat wetsvoorstel te behandelen en niet – zoals…
12.30 uur – 16.30 uur (inclusief lunch en borrel), Aristo Meeting Center Amsterdam, Teleportboulevard 100, Amsterdam. In samenwerking met de internationale magazine organisatie FIPP organiseert de MMA exclusief voor haar leden donderdagmiddag 17 oktober a.s. een inspiratiesessie met nationale én internationale sprekers met als centrale thema ‘Always audience first’.
Dit zijn de 15 genomineerden voor de Mercurs 2024. Nieuw dit jaar is dat de drie genomineerden in de categorie Magazine Mediamerk winnaar zijn van een gouden, zilveren of bronzen Mercur.
Oseberg Publishing en DSV Media zijn per 1 oktober 2024 toegetreden als lid van de Magazine Media Associatie Media (MMA).
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…