Podcast: het vertrouwen in media: aan welke media vertrouw jij je merk toe?
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Van nieuwsmedia tot magazinemedia en hun digitale platforms: hoe groot is het vertrouwen in de traditionele media?
Sterke groei online lezers van magazinemerken.
In deze coronatijd zien we de aandacht voor gezondheid terugkomen in een stijgend bereik voor de gezondheidsbladen.
In het eerste kwartaal van 2021 zijn tuinbladen de snelle groeiers op social media.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Digitaal voegt gemiddeld 51% bereik toe aan een magazinemerk.
Magazine highlights Trends in digitale media 2020.
Veranderend mediagedrag door COVID-19 zorgt voor toename online magazine consumptie.
Magazinemerken hebben begin 2021 meer dan 20 miljoen volgers op social media.
Het bereik van print magazines laat al geruime tijd een consistent beeld zien. Lezers blijven print magazines trouw. In de laatste NOM Print Monitor (NPM 2020-IV, periode Q4 2019 t/m Q3 2020) die op 14 januari 2021 is gepubliceerd, zijn stijgingen zichtbaar in diverse magazinecategorieën.