Aanrader: Oog op de toekomst, magazine media futureproof
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Een uitgave van onze Belgische collega’s met experts over de meest actuele media-onderwerpen van vandaag en morgen.
Na een samenwerking van twee jaar is Stichting DMS (Decision Makers Survey) opgegaan in Stichting NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia).
Het Commissariaat voor de Media publiceert jaarlijks haar onderzoek naar de stand van zaken in media.
Het digitale bereik van magazines stijgt met 5%.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
Het bereik van print magazines is stabiel.
In het kader van de coronacrisis heeft de MMA exclusief voor haar leden een rapportage opgesteld met de bruto advertentiebestedingen in magazines in het eerste halfjaar 2020.
Nieuwe inzichten in de beleving, functie en inzet van magazines en dagbladen.
Grote groep online lezers voor magazinemerken.