Bereikscijfers print voor vierde keer op rij stabiel
Het bereik van print magazines is voor de vierde keer op rij stabiel. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2017-IV) die op 11 januari is gepubliceerd.
Het bereik van print magazines is voor de vierde keer op rij stabiel. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2017-IV) die op 11 januari is gepubliceerd.
Innovatief onderzoek op vt wonen&design beurs
Digitaal voegt 40% bereik toe aan het bereik van een gemiddeld magazinemerk. Dit blijkt uit het recent gepubliceerde NOM Mediamerken 2017.
Ontspanning en inspiratie zijn de belangrijkste functies van magazines en ze vormen een waardevolle aanvulling op andere media.
Engagement scores en groot aantal magazinemerken toegevoegd.
Het digitale bereik van magazinemerken is ten opzichte van de vorige meetperiode met 5% toegenomen.
Magazines en websites worden als meest vertrouwde bronnen gezien, social media wordt het meest gewantrouwd.
Online video en mobile advertising groeien wederom fors.
Presentatie met actuele feiten en cijfers over Magazine Media in Nederland.
Online, social, events en print. Magazinemerken zijn sterk in ontwikkeling. Ondanks dat de diverse kanalen een belangrijk onderdeel van het succes van magazinemerken vormen, worden de prestaties vaak (onterecht) afgemeten aan sec de print prestaties. En dat terwijl er (inmiddels) zoveel meer bekend is over de 360 prestaties van magazinemerken….