
Publicatie FIPP: Harnessing AI in media – insights from the experts
Harnessing AI in media is een recente uitgave van FIPP. Ontdek in deze publicatie hoe AI de publishing industrie hervormt.
Harnessing AI in media is een recente uitgave van FIPP. Ontdek in deze publicatie hoe AI de publishing industrie hervormt.
Het vertrouwen in papier blijft groeien. Papier biedt een rustpunt en een veilige keuze. Dit blijkt uit trendonderzoek van onze zuiderburen in opdracht van Papier.be. in samenwerking met de internationale organisatie TwoSides.
Resultaten van het meest recente Digital News Report vertaald in vijf uitdagingen voor de mediabranche en evenveel ‘reasons to be cheerful’.
Hoe is het medialandschap, een jaar na de lancering van ChatGPT, veranderd?
Niet alleen is bij printcampagnes de herkenning gemiddeld gezien een van de hoogste, de brand attribution is ongeëvenaard.
Marketeers hebben een volledig andere kijk dan consumenten als het gaat om hun vertrouwen in mediumtypen.
Op uitnodiging van DPG Media Advertising hebben diverse specialisten, waaronder Nancy Detrixhe (Research Manager Magazine Media Associatie) deze zomer hun bevindingen over het belang van vertrouwde media gepresenteerd. Tijdens twee webinars werd ingegaan op de relevantie van vertrouwen voor adverteerders.
Nieuwe uitgave over de toekomst van print. Waarom print een belangrijke inkomstenstroom zal blijven voor veel mediabedrijven.
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
FIPP , de wereldfederatie van magazine uitgevers, publiceerde recent het rapport ‘From Print to Digital’. De rapportage gaat dieper in op de stand van zaken in de mondiale uitgeefwereld en de uitdagingen waar de branche voorstaat.