Magazine Media Café: Print is just a platform
Op maandag 9 april 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
Op maandag 9 april 2018 is er weer een nieuwe editie van Magazine Media Café in de De Balie in Amsterdam.
MMA nodigt haar leden uit om de Mediafederatie Academy bijeenkomst op donderdag 24 mei a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 350,- per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
The Digital Innovators’ Summit (DIS) was held from 18 to 20 March in Berlin, Germany, and was attended by senior executives and key decision makers from magazine and digital media groups from around the world.
Het bereik van print magazines is in 2017 wederom stabiel gebleven. Dit blijkt uit de laatste NOM Print Monitor (2018-I) die op 22 maart is gepubliceerd.
De tweede dag van de Digital Innovators’ Summit gaat over Artificial Intelligence en over uitgeverijen die de controle terugpakken van Google en Facebook.
Deze maand verschenen er verschillende specials van o.a. Elle, Libelle, &C & Privé. Carolien Vader, van BladenDokter.nl, heeft hier een mooi stuk met do’s and don’ts over geschreven.
Van ‘Ad based business’ naar ‘Reader based business’.
MMA nodigt haar leden uit om De Mediafederatie Academy bijeenkomst op dinsdagmiddag 27 maart a.s. GRATIS bij te wonen. De financiering van de deelnamekosten (€ 195,-. per deelnemer) komt voor rekening van de MMA.
De perceptie over de werking van magazines verschilt met de feitelijke resultaten. Magazines presteren op diverse criteria veel beter dan marketeers verwachten.
Donderdag 8 maart jl. organiseerde de Magazine Media Associatie (MMA) exclusief voor haar leden de Crossmedia Business Booster in VondelCS.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.