
Tot ziens in 2023!
Terugkijkend op 2022 kunnen we wel stellen dat we wederom een uitdagend jaar achter de rug hebben! Post-corona zouden we snel ‘terug naar normaal’ gaan. Boy, were we wrong about that!
Terugkijkend op 2022 kunnen we wel stellen dat we wederom een uitdagend jaar achter de rug hebben! Post-corona zouden we snel ‘terug naar normaal’ gaan. Boy, were we wrong about that!
MMA heeft in samenwerking met de Mediafederatie Academy weer interessante bijeenkomsten voor je op het programma staan in 2023. Meld je alvast aan, want het aantal plaatsen is beperkt.
Mediaprofessionals overschatten het online mediagebruik en onderschatten het mediabereik traditionele media van de gemiddelde Nederlander.
Met de Mediamonitor volgt het Commissariaat voor de Media al 20 jaar de ontwikkelingen in de Nederlandse mediasector.
Vandaag heeft de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Magazine Media Associatie (MMA), de branchevereniging die de belangen van magazine uitgevers in Nederland behartigt, Erwin van Luit verkozen tot de nieuwe voorzitter. De ALV stemde unaniem in met de voordracht van het Algemeen Bestuur.
Namens het Informatiecentrum Papier en Karton (IPK) doet een groep communicatiestudenten van de Hogeschool Utrecht onderzoek naar de behoefte aan kennisdeling op het vlak van verduurzaming en innovatie tussen partijen in de papier- en kartonwereld. Ze kunnen de hulp van jou als magazine mediaprofessional erg goed gebruiken.
In de nieuwe Fonk magazine worden de winnaars èn de genomineerden van de MERCURS 2022 nog een keer flink in de spotlight gezet!
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft in een brief aan het ministerie van Economische Zaken (EZK) haar zorgen geuit over het wetsvoorstel tot wijziging van de Postwet. In de brief adviseert de ACM om het huidige wetsvoorstel op een aantal punten aan te passen zodat consumenten, zakelijke afnemers en…
De gemiddelde afspeelduur van een podcast is een half uur.
Dinsdag 17 januari 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de eerste editie van een nieuw initiatief: de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘sales’.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…