
Jaarverslag 2022 beschikbaar
Het MMA-jaarverslag 2022 is vandaag gepubliceerd op de MMA-site.
Het MMA-jaarverslag 2022 is vandaag gepubliceerd op de MMA-site.
Het aantal volgers van magazinemerken op TikTok groeit met 8%.
Dinsdagmiddag 18 april 2023 organiseert de Magazine Media Associatie (MMA) de tweede editie van de MMA Expert Roundtables, exclusieve bijeenkomsten voor wisselende bloedgroepen in de uitgeverijbranche. Deze editie staat geheel in het teken van ‘data driven marketing’. Data driven marketing helpt uitgevers om beter inzicht te krijgen in hun doelgroep…
Printmedia en TV zijn bij consumenten de favoriete reclamedragers.
Donderdag 25 mei 2023 en 22 juni 2023, online training.
Dinsdag 25 april 2023 Online lunchsessie.
Informatie over specifieke interesses en volgen van actualiteiten belangrijke redenen om online kanalen van magazines te gebruiken.
Een inspirerende reeks van tien korte webinars, waarmee je op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in onze branche. Voor MMA-leden kost een abonnement voor tien sessies € 199,- p.p. Tot 30 april bieden we daarboven nog een extra 25% Early Bird korting. Je betaalt dan slechts € 149,25!
De Nederlandse bevolking lijkt in 2022 meer vertrouwen te hebben gekregen in online media, waaronder de websites en apps van dagbladen en magazinemedia.
De wereldfederatie van magazine uitgevers FIPP organiseert van dinsdag 6 juni t/m donderdag 8 juni 2023 in Cascais, Portugal de 45ste editie van haar jaarlijkse wereldcongres.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…