![](https://mma.nl/wp-content/uploads/2018/11/onderzoek-Attention-Magnetic-600x300.png)
Magazine media bieden doelgerichte (relevante) aandacht
Magazine media voorzien merken van een kwalitatieve, onderwerpspecifieke context, gebracht aan een aandachtig publiek.
Magazine media voorzien merken van een kwalitatieve, onderwerpspecifieke context, gebracht aan een aandachtig publiek.
Onlangs lanceerde Associated Media Publishing, een Zuid-Afrikaanse uitgeverij, de campagne ‘Make time for print’ met (tot dusver) 2 nostaligische video’s die het verlangen naar een momentje zonder technologie kunstzinnig weergeven.
Bij 14 van de 39 gemeten magazinemerken is het digitale bereik op maandbasis hoger dan het maandbereik in print.
Instagram zorgt voor bijna een kwart van alle volgers op social media van magazinemerken.
Consument blijft print magazines trouw. Het bereik van print magazines wederom stabiel.
Vier centrale thema’s: convergentie, connectiviteit, technologie en vertrouwen.
De verschillende Joint Industry Committees (JIC’s) en Vinex hebben een toelichting op de Request for Proposal (RfP) gepubliceerd voor het nieuwe crossmediale bereiksonderzoek.
Het merkbereik van magazinemerken bestaat inmiddels voor een substantieel deel uit online lezers.
Veel magazines in de categorieën vrouwen, opinie en jongeren zien hun bereik stijgen.
Een overzicht van de wereldwijde ontwikkelingen op het gebied van mediabereiksonderzoek.