MERCURS MAGAZINE 2019
De verhalen van de 45 genomineerden (en dus ook de elf winnaars) staan in vol ornaat in het complete juryverslag ‘Mercurs Magazine 2019’ op mercurs.nl.
De verhalen van de 45 genomineerden (en dus ook de elf winnaars) staan in vol ornaat in het complete juryverslag ‘Mercurs Magazine 2019’ op mercurs.nl.
Happinez is winnaar geworden van de Mercur Magazinemerk van het Jaar, Sander Schimmelpenninck (Quote) is tot Hoofdredacteur van het Jaar uitgeroepen en coverjunkie Jaap Biemans won de oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines.
Dit jaar staat er in het Mercurs Magazine een uitgebreide reportage met actuele nationale en internationale branche-informatie, verzameld door de MMA researchafdeling.
Een kijkje achter de schermen van de mercurs-jury 2019!
Morgen om 12.00 uur sluit de kaartverkoop voor de Mercurs 2019. Je hebt dus nog maar 24 uur de tijd om kaarten te kopen voor hét magazine mediafeest van het jaar in het DeLaMar Theater morgenavond.
De presentatie van de Mercurs is dit jaar in handen van de sympathieke en veelzijdige Vivienne van den Assem.
Een editie van Magazine Media Café met Peter van Herrewegen van EY en een panel van ‘eindbazen’ van magazine-mediabedrijven.
In november 2018 was de eerste editie van Mag Inspiration Day een groot succes, en daarom is er goed nieuws: de tweede editie van dit event staat gepland voor 6 maart 2020!
De Tweede Kamer heeft vandaag ingestemd met het Belastingplan 2020 en daarmee met het verlaagde btw-tarief op e-publicaties. Dit betekent dat voor digitale uitgeefproducten per 1 januari 2020 het lage btw-tarief gaat gelden.
Magazine Media Associatie (MMA) wint een Silver Medal bij de FIPP & UPM Insight Awards 2019 voor het onderzoek ‘BIG MAG – de unieke waarde van magazinemerken’.
Jaarlijks financiert de MMA voor de medewerkers van de lidbedrijven alle sessies uit het aanbod van de Mediafederatie Academy; het kennis- en innovatieplatform voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland. De focus van de bijeenkomsten en webinars ligt op de digitale transitie in de uitgeef/mediasector en het delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen.