IAB Digital Marketing Innovation event
Op 26 oktober zal hét IAB Digital Marketing Innovation event plaatsvinden! Deze hele dag zal in het teken staan van: How to make it work.
Op 26 oktober zal hét IAB Digital Marketing Innovation event plaatsvinden! Deze hele dag zal in het teken staan van: How to make it work.
In Nederland worden ruim 11,4 miljoen mensen bereikt met magazines. Dit is 80% van de Nederlandse bevolking (13 jaar en ouder). Inmiddels bekijken 4,8 miljoen mensen magazine content digitaal (34%). Dit blijkt uit de nieuwe bereikcijfers die op 8 september door NOM zijn gepubliceerd.
Bestel nu tickets met early bird korting!
eDay 2016: One mind-blowing day to kickstart your next 364
Met negen stuks zijn ze bij LINDA. kampioen: bijna alle Mercurs hebben ze al gewonnen. Voor hoofdredacteur Jildou van der Bijl zijn er twee heel dierbaar, en daar vertelt ze over in deze Mercur-clip. Een kijkje achter de schermen bij een van de succesvolste Magazine Media Merken van ons land, waar het bruist van de nieuwe ideeën en waar ze heel druk zijn om het beste werk in te zenden voor de Mercurs.
De kansen en risico’s van Google en Facebook
Wat maakt een cover nou precies tot een goede cover? En wat werkt wel en wat absoluut niet? Drie hoofdredacteuren delen hun covergeheimen!
De 19e uitreiking van de Mercurs is een lofzang aan het vak. Onder het thema ‘Ode aan de Makers’ worden op donderdagavond 15 december dé prijzen voor de magazine media branche uitgereikt in het Amsterdamse DeLaMar Theater. Vanaf vandaag is de inschrijving voor de Mercurs 2016 geopend.
Geen enkel bedrijf of organisatie kan in het digitale tijdperk bestaan zonder contentstrategie. Contentmarketing wordt door media en merken volop ingezet om klanten te boeien, te houden en/of te bewegen tot de aanschaf van producten en diensten. Storytelling speelt een cruciale rol in de realisatie van succesvolle contentmarketing en in customer engagement.
De richtlijnen zijn opgesteld volgens het L.E.A.N. (Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive ads) principe.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.