![FIPP London 2016](https://mma.nl/wp-content/uploads/2016/05/FIPP-London-2016-e1463562995905-150x82.png)
Download the FIPP London Speaker presentations
Download the presentations from FIPP London. Please note that FIPP only shares those presentations that have been given permission to share by the speakers.
Download the presentations from FIPP London. Please note that FIPP only shares those presentations that have been given permission to share by the speakers.
Het Nederlandse tijdschrift Flow heeft een contract getekend met de Amerikaanse uitgeverij Workman Publishing voor de publicatie van diverse boeken en kalenders op de Engelstalige markt. De Flow-producten verschijnen in 84 landen waaronder de Verenigde Staten, Canada, Australië, Groot-Brittannië en Nieuw-Zeeland.
Het is duidelijk dat Millennials, geboren tussen 1980 en 2000, de komende jaren bepalend zijn in de maatschappij. We willen dan ook steeds meer over het gedrag van deze generatie weten. Millennials hebben ook een eigen wijze van mediaconsumptie. Wat kunnen de magazine media makers leren van deze generatie?
De Cover van het Jaar 2015 is de prijs voor de beste cover van het afgelopen jaar. De jury selecteerde uit de inzendingen de 5 genomineerden. De winnaar komt tot stand op basis van een combinatie van de selectie van de jury en door de stemming van vakgenoten, zijnde uitgevers,…
Op 21 en 22 maart jl vond het Digital Innovators’ Summit van VDZ en FIPP plaats. Van het congres is nu een special report beschikbaar. De highlights van het congres zijn hier in opgenomen.
Deze editie van Magazine Media Café stond in het teken van de verleidingen van video.
Sanoma|SBS won de awards voor Cross Media Exploitant, voor Cross Media Man – Peter de Mönnink – en een Zilveren Cross Media Award voor de Waarom wachten case die Sanoma|SBS inzond samen met DELA, Ogilvy, Talpa en Radio 538. LINDA. is Cross Media Merk van het Jaar en LINDA.tv is…
Op donderdag 26 mei 2016 barst in de Beurs van Berlage de VIJFDE editie los van Digital Marketing Live! Hét grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing.
De stijgende lijn in het gebruik en de toepassingen van online video zet zich in 2016 nog verder door. Less is more is het motto; alles moet compacter, sneller en interactiever. Drone-video, livestreamen en het eenvoudig maken, editen en exporteren van video op je smartphone, de technologie is er klaar voor, maar ben jij dat ook?
Tijdens ‘Grafisch & Magazines’ belichten 6 sprekers het fenomeen magazines vanuit verschillende invalshoeken, van DIY magazines tot indie, van print tot digitaal. Het symposium duurt de hele dag, inclusief lunch en borrel, en vindt plaats in de Nieuwe Buitensociëteit in Zwolle.
Op reguliere basis publiceert de MMA het Magazine Media Factbook. Deze online uitgave biedt actuele feiten en cijfers over de performance van magazinemerken en toont de kracht van het mediumtype aan.