
FIPP World Media Congress 2020
The FIPP World Media Congress is going online for the first time in its 95-year-old history, running over four weeks from 2-30 September 2020.
The FIPP World Media Congress is going online for the first time in its 95-year-old history, running over four weeks from 2-30 September 2020.
Een crash course Brein & Gedrag met de trainers van de volgeboekte sessies over toegepaste neuromarketing. MMA subsidieert de deelname van MMA-leden voor deze bijeenkomst volledig.
Een praktische verdiepingssessie als vervolg op het ‘Crossmediale Contentteam’ over integratie van online content, marketing en data. MMA subsidieert de deelname van MMA-leden voor deze bijeenkomst volledig.
EXTRA EDITIE! – Een praktische masterclass over workflow, distributie en contentatomisatie. Max. 30 deelnemers. MMA subsidieert de deelname van MMA-leden voor deze bijeenkomst volledig.
EXTRA EDITIE! – Een deep dive masterclass & een praktische workshop microlearning video’s maken. MMA subsidieert de deelname van MMA-leden voor deze bijeenkomst volledig.
Een deep dive masterclass & een praktische workshop microlearning video’s maken. MMA subsidieert de deelname van MMA-leden voor deze bijeenkomst volledig.
Vrijdag 14 februari vond de eerste ‘MMA Lunch & Learn’ van 2020 plaats. Ditmaal was Hendrikje Crebolder, directeur Media en Development van het Rijksmuseum, onze gastspreker op een prachtige locatie: de Stijlkamer van het Tassenmuseum aan de Herengracht in Amsterdam.
We know: het duurt nog even voordat de tweede editie van Mag lnspiration Day op vrijdag 6 maart van start gaat. Misschien dat je om die reden nog niet nadenkt over het kopen van een kaartje. Maar wie slim is, doet dat wel. Tot en met aanstaande vrijdag kun je…
Vrijdag 6 maart a.s. vindt de tweede editie van de Mag Inspiration Day plaats in B.Amsterdam, een grootschalig evenement voor magazinemakers.
Sterke stijging van het digitale bereik van magazinemerken.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.