

VANMIDDAG 16 maart om 15:00 uur geven de auteurs van de welbekende en zeer gewaardeerde ‘Innovation in Media World Reports’ van FIPP, Juan Señor & John Wilpers, een gratis webinar naar aanleiding van de lancering van de editie van 2021.
De impact van positiviteit op de consumptie van media en reclame.
Als gevolg van de covid pandemie en de voortdurende reisbeperkingen zal dit jaar de FIPP/VDZ Digital Innovators’ Summit (DIS) niet zoals gebruikelijk in Berlijn plaatsvinden maar geheel online in de vorm van een vijfdaagse webinar-serie.
Aan de jarenlange praktijk waarbij techplatforms ongebreideld (delen van) artikelen kunnen overnemen komt per 7 juni 2021 ook in Nederland een einde.
Het jaar 2020 was in vele opzichten een onvergetelijk jaar. In het MMA Jaarverslag 2020 lees je hoe de brancheorganisatie in dit bijzondere jaar invulling heeft gegeven aan de belangenbehartiging en de activiteiten.
Digitaal voegt gemiddeld 51% bereik toe aan een magazinemerk.
Magazine highlights Trends in digitale media 2020.
Elk jaar organiseert het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek (SVDJ) de Accelerator Corporate, een programma waarbij teams van mediaorganisaties op zoek gaan naar een concrete innovatieve oplossing binnen de journalistiek. Voor de uitvoering van de experimenten is 750.000 euro subsidie beschikbaar gesteld. De inschrijving voor de 2021 editie is geopend voor…
Veranderend mediagedrag door COVID-19 zorgt voor toename online magazine consumptie.
Een nieuwe versie van het MMA Magazine Media Factbook is beschikbaar. De uitgave bevat de meest recente cijfers en feiten over de magazine mediabranche en laat de veelzijdigheid en kracht van magazinemerken zien.