Magnify 2020 goes digital
Onze Belgische collega’s van WE Media organiseren in oktober weer een nieuwe editie van MAGnify.
Onze Belgische collega’s van WE Media organiseren in oktober weer een nieuwe editie van MAGnify.
Succesvolle samenwerkingen tussen magazinemerken en andere merken, worden bekroond met een PostNL Mercur Partnership van het Jaar. De jury van de vorige editie was eensgezind: “In deze categorie zie je de superkracht van magazinemerken in samenwerking met adverteerders. Een ijzersterk businessmodel.”
Dit jaar stellen tien juryleden onder leiding van twee voorzitters de nominaties en winnaars vast in acht categorieën.
Het bereik van print magazines is stabiel.
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
De Mediafederatie Academy hecht veel belang aan het ontmoetings- en netwerkaspect van de Academy bijeenkomsten. Daarom zijn we dan ook verheugd dat de Mediafederatie Academy – zolang dat nodig is vanwege Covid-19 – kleinschalige bijeenkomsten kan organiseren van maximaal 17 deelnemers. Dat betekent wel dat VOL = VOL. Aanmeldingen worden…
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…