vtwonen, LINDA. en Flow populairste magazinemerken op Instagram
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
vtwonen, LINDA. en Flow zijn de populairste magazinemerken op Instagram. Met het grote aantal volgers zijn het invloedrijke mediamerken op dit social media platform.
The European Magazine Media Association (EMMA) and the European Newspaper Publishers’ Association (ENPA) welcome the decision of the Paris Court of Appeal dismissing Google’s claims and forcing it to negotiate with press publishers.
Waar waarderen gebruikers van mediamerken en -kanalen reclame het meest?
De deadline van Mercurs 2020 halen? Zorg dat je inzending vandaag voor 24:00 uur binnen is!
Aldipress draagt de Mercurs al jaren een warm hart toe. Marsha Dousi, salesmanager publishers Aldipress en dit jaar jurylid van de Mercurs: “Juist in deze tijd willen wij middels deze sponsoring onze waardering blijven tonen aan alle mensen die zich iedere dag inzetten voor de magazine-mediabranche.
Het Senefelder Misset Seminar, met als thema ‘De comeback van print’, kon helaas niet plaatsvinden. Om je toch bij te praten over ontwikkelingen in de grafische industrie, heeft Senefelder Misset een gratis magazine gemaakt. Alle zes sprekers en de dagvoorzitter van het seminar zijn geïnterviewd en hun interessante verhalen gebundeld in…
Onze Belgische collega’s van WE Media organiseren in oktober weer een nieuwe editie van MAGnify.
Succesvolle samenwerkingen tussen magazinemerken en andere merken, worden bekroond met een PostNL Mercur Partnership van het Jaar. De jury van de vorige editie was eensgezind: “In deze categorie zie je de superkracht van magazinemerken in samenwerking met adverteerders. Een ijzersterk businessmodel.”
Dit jaar stellen tien juryleden onder leiding van twee voorzitters de nominaties en winnaars vast in acht categorieën.
Het bereik van print magazines is stabiel.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…