MAG INSPIRATION DAY 2022
Kom vrijdag 4 november naar de bruisende startup-broedplaats B.Amsterdam voor de derde editie van Mag lnspiration Day 2022, voor your shot of creativity.
Kom vrijdag 4 november naar de bruisende startup-broedplaats B.Amsterdam voor de derde editie van Mag lnspiration Day 2022, voor your shot of creativity.
Op vrijdag 1 juli om 10.00 uur kan het STAP-budget (t/m 31 augustus 2022) weer worden aangevraagd. STAP (Stimulering ArbeidsmarktPositie) is één van de subsidieregelingen van de overheid om werknemers en werkzoekenden te stimuleren te blijven leren.
Goede reclame in een betrouwbaar medium is sterk bepalend voor het kwaliteitsimago van een product of dienst.
De vergunning die het kabinet in 2019 verleende aan PostNL om concurrent Sandd over te nemen, is ten onrechte verleend. Dat oordeelde het College van Beroep voor het bedrijfsleven (CBb) donderdag in hoger beroep. Daarmee bevestigt het CBb een eerdere uitspraak van de rechtbank Rotterdam.
Eén op de drie Nederlandse mannen en bijna de helft van de vrouwen leest roddelbladen, volgens onderzoek van magazine- en krantenapp Readly. De schaamte over het lezen is groter bij de heren dan bij de dames.
Op 23 mei 2022 heeft de Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid de CAO voor het Uitgeverijbedrijf 2022-2023 algemeen verbindend verklaard.
De digital-advertisingbestedingen zijn in 2021 met 34 procent gegroeid, nog meer dan verwacht. In totaal besteedden adverteerders ruim 3,1 miljard euro aan digitale advertenties. Naast een aanhoudende groei van search advertising (+33 procent) laat de Online Ad Spend Study 2021, die Deloitte in opdracht van VIA uitvoerde, vooral een sterk…
Het aantal volgers op Instagram en Youtube zijn verdriedubbeld.
De Mediafederatie heeft zich aangesloten als ‘Vriend’ bij het Informatiecentrum Papier en Karton (IPK).
Kom op donderdag 16 juni a.s. naar de praktische workshop ‘Innovatieve verdienmodellen’ van de Mediafederatie Academy. De MMA biedt haar leden de mogelijkheid om deze bijeenkomst kosteloos bij te wonen.
Magazinemerken blijven zichzelf opnieuw uitvinden. Hoewel hun vorm en kanalen door de jaren heen zijn aangepast en geëvolueerd, is de essentie hetzelfde gebleven: een pakhuis aan informatie en inspiratie, waar zorgvuldig samengestelde content centraal staat. De nieuwste update van het MMA Magazine Media Factbook onthult de meest recente cijfers en…